עיצוב משרדים מסחרי2018-08-09T12:17:02+00:00

עיצוב חללים מסחריים עיצוב פנים משרדים

משרדינו עוסק בתחומים הבאים:

  •  עיצוב משרדים

  •  עיצוב קליניקות

  •  עיצוב חנויות ורשתות

  •  עיצוב בתי מלון בוטיק

  •  עיצוב מסחרי ועסקים שונים

עיצוב משרדים, עיצוב חללים מסחריים

הגישה בעיצוב משרדים ומסחרי

עיצוב עסקים הדגש מושם ומושתת על התנהגות צרכנים והעובדים שבו. בעברי הרחוק  עסקתי כמאבחנת עסקית בחברה לייעוץ עסקי רחבת יריעה F.I.M לכן בבואי לעצב ולתכנן עסק חדש או עסק ותיק מציבה שאלון אבחון והבנת העסק ורק לאחר מכן מתפנה לעיצוב המקום והפוטנציאל הגלום בו. שיטה זו מביאה הצלחה לא רק בעיצוב ונראות המקום אלא ממצא את הפוטנציאל הגלום בו ובסופו של דבר יותר רווחיות לעסק. דגש נוסף הוא עיצוב התאורה, תשתית תקשורת ומחשוב והחשמל החכם.

 תהליך העבודה בעיצוב מסחרי

נושא עיצוב ותכנון משרדים מקבל בשנים האחרונות פרשנות חדשה ומרעננת. חלפו אותם הימים שהמשרדים היו חללים מיושנים, עם תקרות גבס מתקלפות, קירות בגוונים משעממים ורצפות מכוסות בשטיחים מעופשים מקיר לקיר. היום המשרדים נחשבים לכרטיס הביקור של העסק, בו מושקעים מאמצים לא מבוטלים – פיזיים, אמנותיים וכספיים כאחד. היום מרבית המשרדים מעוצבים בצורה טובה ומושכת וזאת בכדי לבנות ויצירת נאמנות בקרב העובדים, יצירת תדמית חיובית בקרב הלקוחות ולהרשימם  בכדי שהללו יצרכו יותר שירות שהמשרד מספק וייהנו מחוויית המשרד.

           שלב תכנון הפרוגרמה 

  1.    הפקת תכנית פרוגרמה חזונו ומטרת הארגון ועיסוקו.
  2.    קבלה ואיסוף דרישות החברה ולימוד המצב הקיים – למידה וניתוח של השינוי   הארגוני והחברה.
  3.    קבלת המלצות לעיצוב בהתאם לביצועי העובדים וליעדים העסקיים של החברה   בהתאם לעיסוקה.
  4.    שיחה עם העובדים לקראת המהפך – לקבלת סביבת עבודה תומכת, ונורמות   התנהגותם בארגון.
  5.    הערכת שיפור ביצועים כתוצאה מהשינוי – ניצול הפוטנציאל המרחבי, התייעלות   וסגנון העבודה.
  6.    סיכום קריטריונים לתכנון.

            שלב היישום

  1.    תכנון אחרי קבלת כל המשאבים, האילוצים ותרומת התועלת לשינוי.
  2.    ליווי התהליך – בבחירת החומרים הציוד והקבלנים.
  3.    עיצוב אחרון והלבשת הפרויקט.

בניית תדמית ואפיון משרד מעוצב מצליח

המטרה לשמה בעלי עסקים פונים למעצבים מקצועיים נעוצה בתדמיתם, או יותר נכון – בתדמית העסק שלהם. תדמית זו תלויה רבות באיך שהמשרד שלהם נראה ומה שהוא משדר לסביבה, פנימית (העובדים) וחיצונית (הלקוחות). משרד הוא כרטיס הביקור של העסק והוא אמור להיראות בהתאם – בהתאם לחזון החברה, אופייה הייחודי והתרבות הארגונית שלה. היות ואין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני, ויש צורך בהעברת המסר הנכון, מוכרחים להשקיע מחשבה מעמיקה בעיצובו של המשרד. יש לזכור כי לא מדובר במראה החיצוני בלבד, אלא בתכנון מוקפד ובניצול חכם של החלל. ניצול חכם של החלל יספק לעובדים סביבת עבודה נוחה ונעימה וללקוחות. הוא ישדר ביטחון, אמינות ומקצועיות. כך בונים מותג חזק שישרוד שנים ארוכות תוך הגדלת רווחים מתמדת.

התייעלות סביבת העבודה בתכנון משרד

השקעה בעיצוב ובתכנון המשרד היא השקעה כלכלית לכל דבר. וכמו כל השקעה, גם זו אמורה להביא את העסק להצלחה ולמינוף הרווחים. זאת היות וסביבת עבודה שהינה מחד אסתטית ומאידך פונקציונאלית, היא הסביבה בה אפשר לצמוח ובגדול. סביבה זו יוצרת תרבות ארגונית נעימה ופורייה, עם זרימה הרמונית בין החללים ושיפור ניכר בתקשורת בין העובדים. בסביבה כזו ניתן לייעל את כל מערך העבודה, החל מהתייעלות בביצועים שגרתיים ועד להתייעלות בכוח האדם. ניצול נכון של החלל לוקח בחשבון את אופייה של החברה, מספר העובדים המועסקים בה, את גילם, את התפיסה העיצובית ואפילו את הלוגו. הוא משלב תאורה חכמה, תכנון נכון של שקעי החשמל, בחירת ריהוט אידיאלי והתאמת הצבעים לשיפור האנרגיות החיוביות של המשרד.

תמורה בעד תפוקה –  לחסוך בהוצאות

ניצול נכון של חלל המשרד, מעבר לתחושה הטובה בקרב העובדים והרושם החיובי בקרב הלקוחות, מעניק לבעל המשרד כלים לחסכון בהוצאות. חיסכון הוא משאת נפשם של כל בעלי עסקים, ובעזרת תכנון מקצועי ומוקפד של החלל, בהחלט אפשר לחסוך בהוצאות תוך הפיכתו של העסק להרבה יותר מצליח. זה מתחיל מכך שבחלל מתוכנן היטב הרבה יותר קל ונוח לעבוד, זה ממשיך לתחושת הנאמנות שהסביבה הנוחה יוצרת אצל העובדים תוך העלאת הלויאליות שלהם כלפי העסק, וזה מסתיים בחיסכון בהוצאות שכר דירה ובהוצאות חשמל. בחלל מתוכנן היטב אין צורך לבזבז חשמל בכל שעות היום ובהחלט אפשר לנצל את אור היום, הן לצורכי העבודה השוטפת והן ליצירת אווירה נעימה ופורייה.

דאגה לרווחת העובדים

ניצול נכון של חלל המשרד תורם רבות לשיפור התרבות הארגונית של העסק. עסקים רבים בימינו מתמודדים עם תחלופה גבוהה מדי של העובדים, כל שכן הם מתקשים למצוא עובדים נאמנים. האמת היא שקיימים הרבה מאוד עובדים נאמנים בשוק, אך בעל העסק חייב להשקיע מאמץ בכדי שהנאמנות שלהם תתבטא. הוא חייב להציע להם סביבת עבודה נוחה ונעימה – מקום אליו הם ימהרו להגיע בבוקר (עם חיוך כמובן) ולא ימהרו לעזוב בערב (ללא תחושת סיפוק ותרומה לחברה). משרד אשר מתוכנן בצורה חכמה, המאפשר לעובדים לעבוד בנועם, לנוח בחדר מנוחה נעים ומזמין, לאכול צהריים במטבחון מאובזר ומואר – יכול בקלות להפוך לביתם השני של העובדים וכתוצאה מכך בעל העסק רק ירוויח.



עיצוב משרדים - עיצוב לובי



למאמר עיצוב פנים משרדים




עיצוב משרד הייטק

ללכת עד הסוף שם המשחק בעיצוב העסקי חללים מסחריים.

חדשנות וחשיבה מחוץ לקופסא = התפיסה בעיצוב הפנים

ובתכנון העסקי אדריכלי .

המלצה על משרד עיצוב ואדריכלות פנים מסחרי

על משרד אדריכלות ועיצוב זוהרה קליין

גב. זהרה קליין מוכרת לי מפעילות עסקית מגוונת בעבר ובהווה.
פעלנו יחד מול לקוחות רבים , בתחומי ידע מגוונים, ועבדתי אתה בהצלחה רבה.
מלקוחות שמעתי על המיומנות המקצועית של עבודתה.
לקוחות הביעו שביעות רצון  מלאה.
בברכה
מאיר פלג 0549983262

סרטונים לצפיה

 

 

גלריה עיצוב פנים

בתים פרטיים

גלריה מטבחים

תמונות מטבחים

גלריה עיצוב תאורה

תאורה מעוצבת

גלריית חדרי רחצה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות