עיצוב פנים מחוץ לקופסה2023-12-16T16:56:45+02:00

עיצוב פנים מחוץ לקופסה!

עיצוב חדר רחצה בדירת קבלן

עיצוב פנים מחוץ לקופסה! להתפעל כל פעם מחדש.

המחשבה הזו שמידי פעם עוברת לנו בראש על איך לשבור את השגרה?

למשל כשאנו רוצים לצאת לאחד מבתי הקפה המעוצבים באותנטיות מרשימה או לאחד מיקבי הבוטיק בשביל ליהנות מהאווירה ומהסטייל שבעיצוב המקום, המחשבה הזו על כל המקומות הללו שמשאירים אותנו פעורי פה ....

אז מדוע לצאת ולחפש מקומות כאלה בחוץ, אם אפשר להפוך את הבית שלנו לאחד כזה: עיצוב פנים מחוץ לקופסה ולייצר עיצוב אחר שמתאים לנו. החלטנו שאנחנו רוצים לעצב את הבית מחדש או את הדירה שאנחנו עומדים להיכנס אליה אז למה שלא נלך עם זה עד הסוף? בואו נפרגן לעצמנו, לנוחות שלנו ולהום סטיילינג וללייף סטיילינג.

כבר החלטנו לעצב, נכון? אנחנו כבר משקיעים את כל הזמן והאנרגיה שלנו בתוך זה, נכון?

כבר יש לנו תקציב (ודרך אגב זה לא בהכרח חייב להיות גבוה יותר, אולי אפילו להפך ...) אז, בואו נעוף עם הדמיון ... כי עיצוב שהוא וואו ... חייבים לצאת מהשגרה, לצאת מהקווים. אז כשיש מעוף, יצירתיות שלנו ושל מעצבת הפנים שניקח בעלת חשיבה מחוץ לקופסה, נוכל להשיג את הרעיון לעיצוב האולימטיבי בשביל שיהיה לנו בית שנראה פשוט משגע!

המון פעמים, האמיצים שבינינו אומרי לי באלה המילים .... "אני רוצה שהמילה הראשונה של מי שייכנס אלינו הביתה, תהיה WOW" וכאן אני נכנסת לתמונה, ברגע שאומרים לי משפט כזה, זה אומר לי "הגיע הרגע לעוף הכי גבוה שאפשר" !

אז בואו ננסה לחשוב רגע על סגנון עיצוב מסוג כזה. הנה כמה כיוונים לאמיצים באמת:

צבעים – משחקי ניגוד בין צבעים ושימוש בצבעים בוהקים ועזים.

חומרים – שילוב בין חומרים שונים וטשטוש גבולות, תחשבו על תמונה שנמצאת על הקיר שלא מסתיימת במסגרת אלא ממשיכה עם הקיר.

חיפוי תקרה ייחודי להבליט תקרות גבוהות.

משחקי תאורה וחללים ייחודיים בהתאם.

רהיטים לא סטנדרטיים.

מתחם גינת ירק במטבח, כן, למה לצאת החוצה לגינה כשאפשר להושיט יד לגינה שלנו שבמטבח?

יש אינסוף אפשרויות וחשוב להדגיש שתמיד ניתן לשנות ולהתאים את העיצובים באופן שמתאים לכל אחד ואחת מאיתנו, כלומר לעצב את החלל בהתאם לחזון שיש לנו בראש כך שנוכל בקלות להתחבר אליו.

מזנון ספריה מודרני

לא לכל אחד זה מתאים לצאת מהקופסה?

לכולנו, הרי מי לא רוצה להרגיש שהוא נמצא בחלום בכל פעם שהוא נכנס הביתה? כן, לא כולם אוהבים מסדרון שכל הקירות שלו בצהוב למשל ... אז כמובן אפשר לכוון לטעם, אבל עיצוב אחר – חייב להיות אחר.
עיצוב פנים מחוץ לקופסה יכול להתאים לכל אלו הרוצים לחדש ולשדרג את הקיים והרגיל ולהפוך אותו לעיצוב מרענן במיוחד, למשהו חדשני ופשוט "in" מה שנקרא. עיצוב בשביל אנשים המחפשים שינוי ורוצים אותו כאן ועכשיו ובגדול! והכי חשוב, אלו שמתמכרים למילה "וואו" בכל פעם שהאורחים שלהם מגיעים.

עיצוב מסוג כזה מתאים גם לאנשים המחפשים דרכים ופתרונות מגוונים בכדי לחסוך בעלויות, ולכן חשיבה לא שגרתית יכולה להוביל אותם גם לעיצוב שונה אך גם להתאמה לתקציב מוגבל– כי שונה זה לא בהכרח יקר.

בשורה התחתונה - זהו עיצוב שתמיד מושך את העין ומיועד לאנשים שבוחרים לא ללכת עם העדר אלא לשחות נגד הזרם.

בחירת מעצב פנים למי כדאי לפנות?

שאלה מצוינת. כאן מגיע כמובן פקטור הניסיון של מעצבת הפנים. צריך להבין שמעצבת עם שנים של ניסיון כבר ראתה המון סוגים של בתים ועיצבה אינספור סגנונות לכל בית ובית בהתאם לרצון הלקוח. ועל זה אומרים "מעצב פנים עם ניסיון כבר "שכח" את מה שמעצבים ללא ניסיון עדיין לא ראו".

לכן, במידה ואנחנו לא יודעים בדיוק איזה עיצוב אנו מחפשים לבית שלנו, ואנחנו מסתמכים על העזרה של המעצבת בעניין, אז בהחלט כדאי להגיע למעצבת פנים עם ניסיון! בזכות הניסיון שלה, המעצבת תוכל להביא פתרונות רבים מרעננים ויצירתיים ואנחנו רק נצטרך לבחור רעיון אחד המוצא חן בעיננו מתוך הרשימה המגוונת שתהיה לה להציע לנו.

כמו כן, תמיד אפשר להתבונן בפרויקטים ותיקי עבודה קודמים שלה כדי לראות אם אחד מהעיצובים שם בולט לנו בעין ומוצא חן בעיננו. כמו שאומרים "אין טוב ממראה עיניים".

עיצוב חדר רחצה יוקרתי

אז קדימה, לכו על זה – תשאירו חותם!

בסופו של דבר, אם נמאס לכם מהעיצוב הנוכחי שלכם ואתם בעניין של חידוש מרענן למראה הבית כדי "לפלפל" אותו קצת ולרענן.
או שפשוט אתם מחפשים פתרונות יצירתיים כדי לחסוך בעלויות.

בואו נלך על עיצוב פנים מחוץ לקופסה! להתפעל כל פעם מחדש ולהנות.