זה הזמן לעצב את הבית מועדון לשכת עורכי הדין ורו"ח2023-12-16T17:07:25+02:00

האביב הגיע – זה הזמן לעצב את הבית - מועדון לשכת עורכי הדין ורו"ח members

משרדה של זוהרה קליין נבחר לתת שירותים והטבות למועדון

האביב הגיע – זה הזמן לעצב את הבית

החג הקרב ובא מהווה הזדמנות לחדש ולרענן את סביבת המגורים בהארת החלל, בשדרוג הרהיטים ואביזרים מסוגננים משלימים. זוהרה קליין, מעצבת פנים מובילה המציעה לכם עיצוב חווית מגורים אקסקלוסיבית בהתאמה אישית, מגישה מספר טיפים חשובים שעושים הבדל גדול בעיצוב המרחב הביתי ומכניסים לחלל הרבה פאר והדר.

הלבשת הבית מוסיפה המון

לפריטי טקסטיל יש תרומה רבה בשינוי החזות והאווירה בבית. תוכלו לשמור על מראה של חלל נקי ופתוח ועל הרמוניה ועם זאת, להוסיף נגיעות עדינות של גוון ועניין - הוסיפו לבית וילונות בהירים מבדים עשירים שיכניסו פנימה את אור השמש הטבעי ויאירו את החלל, שינוי הכיסויים של הספות (למשל, כיסויים עם הדפסים גראפיים עליזים) יוסיפו קצב וזרימה, כך גם שטיחים חדשים – בהירים יוצרים אשליה של חלל גדול יותר, כהים מוסיפים נופך דרמטי. ניתן להשתמש גם במפות וראנרים יוקרתיים לשינוי מראה השולחנות, כריות לריפוד מחודש של כיסאות ישנים וכך גם מצעי קטיפה חדשים למיטות.

דקורציות של סביבת המגורים

אלמנטים פיסוליים יוצרים רושם ועניין רב: גופי תאורה מסוגננים בקווים מיוחדים לאלומת אור ממוקדת ליד הטלוויזיה, פינת העבודה, מעל ה"אי" במטבח לצד גופי תאורה המשתלשלים מהתקרה כגון זכוכית מנופחת או גוף תאורה המשלב שזירת קריסטלים ומהווים אלמנט מרשים. כמו כן, אבזרו את הבית בפסלים ויצירות אמנות במוקדים שמושכים את תשומת  הלב – בנישות גבס אלגנטית או על גבי מידוף ייעודי, האירו בגופי התאורה יצירות אמנות.

יצירת אווירה מיוחדת

יש הרבה מאוד אלמנטים שיעצבו אווירה יוקרתית בבית: פסלים אוריינטליים, כדים מלכותיים, כלי נוי מקריסטל, שעוני קיר, גופי תאורה אומנותיים, טפטים בהדפסי תלת מימד. כמו כן, ריצופים וחיפויים הם בעלי עוצמה תדמיתית. כיום ניתן לראות חיפוי פנים מאבן, פסיפסים צבעוניים, שילובי מראות שמגדילות את החלל, ספי חלון בעיבודים מרהיבים, חפשו טקסטורות בעלות נוכחות ויופי ושלבו אותם בקפידה להשגת מראה ויזואלי.

זוהרה קליין מתמחה בעיצוב בתי ודירות יוקרה ותבחר עבורכם בקפידה את העיצוב שיצור עבורכם סביבת מגורים מסוג אחר.