עיצוב פנים טיפים וסטיילינג2023-12-16T16:58:14+02:00

עיצוב פנים ולייף סטייל

עיצוב חדר במלון כרמל

טיפים לבית עם סגנון ולייף סטייל

לכל אחד מאיתנו יש סגנון חיים אחר: יש את מי שיש להם אנרגיות בלתי נדלות וכל היום מחפשים אקשן, ויש מי שמעדיפים להירגע ולנוח ותרים אחרי שלווה נצחית. סגנון החיים האישי שלכם הוא חלק בלתי נפרד מיצירת המרחב הביתי ובבואנו לגשת למשימות העיצוב, הדבר הראשון שנשאל: כיצד לעצב את את החלל המשקף את ה- well being שלנו בדרך האותנטית והטובה ביותר. כשתהליך של עיצוב פנים יוצא לדרך, אנחנו מגדירים את הצרכים האישיים משלנו במרחב, כיצד הוא יבטא את סגנון החיים, שלנו, איך לשלב בו את הטאץ' האישי שייחד את הבית ויהפוך אותו לבית "שלנו" וכמובן, שואפים לייצר תוצאה שהיא מקום של סגנון ודרך חיים.
נשאלת השאלה הרבה כל כך, איך עושים זאת נכון? הנה לפניכם מספר צעדים שיאפשרו לכם לשלב את הלייף סטייל שלכם בבית. ממש כמו בתכנון מלתחת אופנה: האביזרים הפ אלה שהופכים את ההופעה הבלתי נשכחת!

החיים מתחילים בבית מעוצב

חשוב מאוד שסביבת המגורים תשקף את הלך הרוח של הדיירים ולכן, בתחילה יש להגדיר ולהכיר אלו טיפוסים אתם, האם אתם אוהבים אווירה אורבנית קצבית וקלילה או להפך, או האם אתם סגנון כפרי שמחבר את הטבע? האם אתם נוהגים לארח הרבה או מעדיפים פינות של אינטימיות? האם זה בית של ילדים ויש צורך לשים דגש על חדר משחקים והרבה מקומות אחסון ופרטיות, או שזה בית של אנשים מבוגרים יותר או אנשים שילדיהם יצאו מהבית ומעדיפים להשקיע בחווית ספא בחדר הרחצה או בספריה מרשימה, במטבח, בסלון, בגינה וכולי. לאחר מיפוי והגדרת הצרכים וכן התוויות הסגנון המבוקש, נצא לדרך לעבודת עיצוב פנים נכונה ופרקטית וטהורה.

עיצוב פינת ישיבה

עיצוב פנים ולייף סטייל לבית  - טוטאל לוק

חשוב מאוד ויצירת עיצוב פנים וכיצד יראה החלל בשלמותו ובמקום להוסיף בהדרגה עוד ועוד חפצים, וזאת כדאי שכדאי לערוך ברור מה גודל החלל, כיצד מתבצעת ההפרדה בין החדרים, היכן ממוקמת הדלת וכולי, מה תהיה הקומפוזיציה של הרהיטים.
התחילו ברהיטי בסיס דוגמת ספה, פינת אוכל, ארונות, מיטות ועברו משם לאביזרים המשלימים שעושים את ההבדל באופן משמעותי ויוצקים אווירה דוגמאות: וילונות, שטיחים, גופי תאורה, פרטי נוי, כמובן לפי הצרכים והקונספט המבוקש, כך למשל, אם מדובר במטבח כפרי, תעדיפו אבזור מעץ ומקש ואם מדובר בסלון צבעוני וקליל, יתכן שתלכו על אקלקטיות הן בסגנונות והן בבחירת הגוונים. אם פינת העבודה חשובה לכם, תתמקדו בהוספת גופי תאורה ממוקדים, כוורות ופתרונות אחסון מודולריים, גאדג'טים לשולחן ועוד. כשיש קו כולל קל יותר לרהט ולהשלים באבזור נכון ונקי.

טאץ' עיצוב וסטיילינג הסופי שמשנה הכל

הגישה היא לתת ביטוי אישי שתרגישו במקום הנוח ביותר לכם ולכן, תוכלו להדגיש פריטים בעלי משמעות רגשית עבורכם, למשל, להאיר אור ממוקד על תעודות הוקרה שקיבלתם או על פסלים אהובים שאספתם בטיולים בעולם, להציג כלי אירוח מיוחדים אם אתם חובבי אירוח, להוסיף לחדר האמבטיה תצוגה מרהיבה של שמנים, נרות, קטורת. אם אתם אוהבים לבלות בחלל הרחצה וזה בעיניכם חדר ספא שלכם וכולי. חשוב ליצור אווירה נעימה בבחירת הגוונים מצבע הקיר ועד צבע הפריט המשלים. הרמוניה כזו תייצר תחושה נעימה שתעטוף אתכם מכל הכיוונים.

עיצוב פנים דירת נופש בנתניה