פרויקט נבחר של עיצוב פנים2023-12-16T17:06:16+02:00

פרויקט נבחר של עיצוב פנים - חיבור בין שתי דירות גג בתל אביב - עיתון עיצוב Israel design

אדריכל פנים בתים

פרויקט נבחר של עיצוב פנים – חיבור שתי דירות גג בתל אביב

כפותחים את הדלת ונכנסים לבית שזה עתה עבר תהליך מורכב של עיצוב פנים, קשה לשים את האצבע מה השתנה, אבל התחושה  היא שהגעתם הביתה, שאתם מרגישים במקום הכי אינטימי שלכם או אם אתם אורחים – שאתם מבינים ומכירים יותר את הדיירים לפי המבנה והסגנון של הבית שלהם. זוהרה קליין, מעצבת פנים עתירת ניסיון, מגלה שלכבוד כל פרויקט של עיצוב פנים, מתבצעת פגישת הכרות מעמיקה עם הדיירים ובמהלך התהליך זה כמו "לקלף" שכבות ולהכיר את הדיירים הכי קרוב שאפשר, כדי לעצב עבורם את בית חלומותיהם.

עיצוב פנים

בפרויקט שלפניכם, חוברו ביחד שתי דירות גג בבניין בלב תל אביב, החיבור חייב תכנון פנימי אחר של המרחב, שבירת קירות פנימיים, הגדלת חללים. התוצאה הסופית היא בית בניחוח כפרי בטאץ' אורבני מודרני: המטבח משולב בעץ מחוספס וגס שרוכך על ידי חיפויים לבנים, מזנון עץ טוסקאני שממזג בין המטבח לפינת האוכל, הסלון מכניס את החוץ אל תוך הבית, בפינתו ספה פינתית מפנקת וניתן לראות שיושבי הסלון שומרים על קשר עין עם המטבח – עם המארח.

בין החדרים עוברים מוטיבים זהים, כגון גופי תאורה, שימוש בפתרונות אחסון מעץ, חיפויים של אריחים דמויי עור מרשימים ודרמטיים שמשיגים אפקט דומיננטי בחלל ותחושת מרחב.
בחדרי הרחצה הושקעה מחשבה רבה ליצירת חווית טבילה מלכותית- כיור מוזהב כאלמנט פיסולי, לידים מעודנים ליצירת אווירה רומנטית. התחושה היא של נינוחות רבה, סביבת מגורים חמה ונעימה תוך דגש על מרחב – פתרונות אחסון סמויים, מדפים תלויים, שמירה על מרחב תנועה חופשי ששומר על הגודל של הפנטהאוז עם פריטי עיצוב אמנותיים.